15 Ocak 2011 Cumartesi

BEBEK


Uzuuun zaman oldu, blogumu guncellemeyeli, arkadaslarimi ziyaret etmeyeli. Ama o kadar cok sey ust uste geldi ki. Benim icin guzel ve uzucu durumlar ic ice gecti. Once canimin ici kardesim Ankara'ya tasindi. Bir sonraki hafta ben ev degistirdim ve tam bu sirada guzel bir de haber aldik. Haber guzeldi ama bir o kadar da yorucu. Hala bitmeyen mide bulantilari yasiyorum. Tum gucumu sadece ise gitmek icin harciyorum. Aksam dondugumde ustumu bile degistiremeden koltuga uzaniyorum, ustumu ortuyorum, birseyler yiyebilirsem seviniyorum ve mide bulantilarimi unutmak icin hemen uyuyorum. Bu uzun zamandir boyle devam ediyor. En kisa zamanda normal hayatima bir nebze de olsa donmeyei umuyorum. Haaa bu arada ne cok fazla yemek yiyebiliyorum, ne mutfaga girebiliyorum, ne de yemek sitelerini gezebiliyorum. Bu yuzden sitemi bir daha ne zaman guncelleyebiliyorum hic bilmiyorum. En kisa zamanda araniza donmek dilegimle...

Bunlarin hepsine degecek insallah :)

2 yorum:

  1. Güzel ablam benim...dünyanın en güzel ve en becerikli annesi olcaksın sen,minnoşumun sevdiği yemekleri koyarsın artık sitene.seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcınız olsun bende yiğenim olacağı haberini aldım çok mutlu oldum:)))inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu
    Sevgilerimle:)))

    YanıtlaSil